وب سايت داشته باشيم يا شبكه هاي اجتماعي؟
شايد اين پرسش براي شما پيش بياد كه چرا زماني اينجانب طراحي سايت در مشهد از شبكه هاي مردمي براي گسترش كسب و كارم به كارگيري ميكنم گشوده هم به سايت نياز دارم؟ اين پرسش نيكي است و بعلاوه ما مدام اين پرسش را ميپرسيم، سايت يا اين كه كانال اجتماعي؟ گهگاه ميپرسيم چرا ما مي بايست براي ساخت وب سايت و فضاي هاست هزينه بكنيم؟ چرا صرفا از شبكه هاي عمومي مثل تلگرام اينستاگرام يا اين كه گهگاه فيسبوك يا اين كه توئيتر به كار گيري نكنيم؟
شبكههايمردمي براي كسب و امور فوايد غير قابل انكاري دارا هستند. شبكههايمردمي مجاني ميباشند و ميليون ها مخاطب و يا اين كه مشتري بالقوه در هيجان برقرار كردن رابطه با تجارت شما ميباشند. افزون بر آن شبكههايمردمي نيازي به علم فني ندارند. به طور تقريب هر كسي به راحتي ميتواند يك اكانت كاربري در كمتر از يك دقيقه گشوده نمايد و استارت نمايد به ساخت و ساز محتوا درباره ي با كسب و كاري كه دارااست. شما ميتوانيد در شبكههايعمومي از خودتان، محصول ها تان و هر چيزي كه با آن قادر است با مشتري ها رابطه پويا تري داشته باشد به وسيله عكس، فيلم يا اين كه متن رابطه برقرار كرده و تبليغ فرماييد.
علاوه بر كاربري آسوده شبكههاياجتماعي آنان همينطور با موتورهاي كاوش وب مانند گوگل سازگار ميباشند. سازگار بودن موتور كاوش يعني در وب و فضاي مجازي در دسترس بودن. يعني اينكه در صورتي در گوگل اسم شركتي را كاوش فرمائيد در شرايطيكه آن كمپاني در شبكه هاي عمومي حضور داشته باشد، گوگل لينك و پيوند مربوط به كانال اجتماعي آن كمپاني را براي شما اكران خواهد بخشيد.
ولي داشتن تارنما براي يك تجارت با داشتن يك اكانت كاربري در شبكههايعمومي متعدد ميباشد و افزون بر آن مجاني وجود ندارد. يك تارنما از يك كانال اجتماعي هزينه بيشتري دارااست. و البته هزينه فقط تفاوت دربين اين دو وجود ندارد. وبسايت ها فوايدي اساسي تري از شبكه هاي عمومي داراهستند. پرسش اين ميباشد كه چرا عليرغم وجود شبكههايعمومي تجارت ها مبادرت به طراحي سايت مي نمايند؟ يا اين كه چرا برخي از شركت ها والا و شناخته گرديده ي عالم از عضويت در شبكههايعمومي امتناع مي نمايند؟
بهره داشتن وبسايت قابل مقايسه با صفحه ها شبكههايمردمي چه است؟ در يك سخن هيچكس در زمين كس ديگري يك عمارت با شكوه نمي سازد. در شرايطي كه شما از شبكه هاي عمومي در هر سطحي به كارگيري ميكنيد شما بايستي از ضوابط صاحب و مالك آن كانال تقليد فرمائيد. و از سوي ديگر با محدوديت هاي آن ها نيز كنار بيايد. از همگي اساسي خيس با تغييرو تحول مقررات و سياست هاي آنها بيزنس و سپرده گذاري كه شما در فضاي مجازي اعمال داده ايد مستقيما تاثير مي پذيرد. براي مثال با تغييرو تحول الگوريتم هاي كاوش يا اين كه الگوريتم هاي اكران محتوا براي بقيه يوزرها ورقه شما در شبكههايعمومي كمتر و كمتر چشم شود. چه كسي ميخواهد براي اندكي هزينه نكردن براي خريد زمين ساختماني را در زمين فرد ديگري بسازد كه شايد روزي بدون چاره به رخنه و رها سپرده گذاري خويش گردد؟
برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب