سايت واكنشگرا طراحي كنيد
امروزه كاربرهاي متعددي از گوشي براي وب گردي به كارگيري ميكنند طراحي سايت در مشهد بدين ترتيب لازمه وبسايت شما هم در كامپيوتر و هم در تلفن همراه و هم بقيه دستگاه ها صحيح اكران داده بشه . بهاين ميگن وبسايت واكنشگرا!منوها و تصاوير تارنما هم مي بايست در دستگاههاي گوناگون سواي ايراد قابل اكران بوده و استفاده كننده براي پيمايش وب سايت نيازي به اسكرول كردن در جهتهاي متفاوت نداشته باشد. اندازه فونت هم بايستي در تلفنهاي ياور درشتخيس باشد تا امكان خوانا بودن را از دست ندهد.
به صورت كلي پباده سازي يك وب سايت عكس العمل گرا با رابط كاربري و seo وب سايت شما درخصوص ميباشد.. درصورتيكه كه وبسايت شما برخورد گرا نباشد، استفاده كننده نميتواند به راحتي در وبسايت جستوجو كرده و به هدف ها خويش دست يابد. به همين ادله وب سايت را رخنه كرده، نرخ پريدن ارتقا يافته و در بهينه سازي تارنما تاثيرگذار خواهد بود.
آشنايي نياز مشتري
نكات ساخت وب سايت : آشنايي نياز مشترياين نكته را ضروري ترين و زيرساختيترين مرحله پيش از استارت فعاليت خويش بدانيد. امان نياز مشتري و دستيابي و رضايت مشتري لازمه بقاي هر دستيابي و كاريه. در غير اين شكل از في مابين خواهيد رفت!! به لهجه معمولي خويش را بايستي مكان مشتريان بگذاريد و مشاهده كنيد چه علايقي داراهستند، چه نيازهايي دارا هستند، محدوده سني آنها چيه، بيشتر در چه ناحيهاي سرگرم عمل مي باشند، شما چطور ميتونيد نياز آنهارا برطرف فرماييد، چطوري ميخواهيد با مشتري خويش رابطه برقرار فرماييد، چه طور خويش را به آنان ميشناسانيد و… بعداز مطالعه و پژوهش نو مي توانيد طرح كلي وبسايت خويش را ساختوساز فرماييد.
ساخت و ساز محتواي ديدني
نكات طراحي وب : ساخت و ساز محتواي ديدنيبراي ساخت و ساز محتواي خويش اپليكيشن داشته باشيد. در واقع شما مي بايست بدانيد استفاده كننده شما چه كسي است، چه علايق و روحياتي دارااست، چه نيازهايي دارااست و شما چهگونه ميتوانيد نيازهاي اورا برطرف سازيد. در همين راستا مي بايست محتواي جالب، ناب، غيرتكراري و جامع در راستاي نياز و هدف ها استفاده كننده ساخت فرمائيد. در لحاظ داشته باشيد در حالتي كه محتواي شما تكراري باشد، جذابيتي براي استفاده كننده ندارد. زيرا تا قبل از اين آن را چشم و در فيض تارنما را رخنه مينمايد. هماينگونه قيمت مارك شما در ذهن استفاده كننده تحت ميايد.
برچسب: طراحي سايت در مشهد،