ارتباط ضعيف بين طراح و مشتري در طراحي سايت
با دقت به اينكه بعضي از مشتري ها نمي دانند طراحي سايت در مشهد شما چه كارهايي ميتوانيد براي آن ها اجرا دهيد، شايد يك مشتري نتواند به صورت بديهي به شما بگويد چه چيزي ميخواهد. از سوال ها كاوشگر به كار گيري فرماييد تا حق تقدم ها و هدف ها را براي تارنما آنان انتخاب نمائيد. سوالاتي بپرسيد تا معلوم خواهد شد دارايي آنها چقدر ميباشد و در همت ميباشند چه وقتي پروژه آن ها كامل شدن گردد. با علامت دادن فولدر فعاليت خويش (يا اين كه دست كم يك سري وب سايت ديگري كه پياده سازي نموده ايد)، به آنان ياري ميكنيد تا تصوير واضحي از كليه چيز داشته باشند، براي مشتري ها نرخ هاي مختلفي ارائه دهيد و به آن ها ايده اي بدهيد كه چقدر يك ساخت وب سايت بي آلايش يا اين كه جزئي خيس ارتفاع ميكشد.
2.عدم سازماندهي در حين كامل شدن پروژه
با اعتنا به اينكه اسكوپ كريپ مجال و منابع بيشتري ميخواهد، ميتواند ادله اساسي يك پروژه طراحي وب سايت غير سازماندهي گرديده باشد. اينكه دقيقا بدانيد چه چيزي قرار ميباشد كامل شدن گردد، به وسيله چه كسي و چه هنگامي مي بايست صورت بپذيرد، طراحان و مشتري ها را با خبر نگه ميدارد.
برچسب: طراحي سايت در مشهد،