?>
ردیاب موتور      *      -      +      buy cccam      خرید پیراهن مردانه      صرافی تتر      buy iptv      -      بروکر فارکس      قیمت ویدئو وال      استخر پیش ساخته      رنتینال      +      دکتر دیلی      -      تزریق پلاستیک      خرید کتاب تاپ ناچ      باینری آپشن کلاب      +      هوش مصنوعى فارسى      بلوک سبک      *      تحلیل اتریوم      -      مشاوره روانشناسی      +      فیلم هندی      +      *      -      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
طراحي وب سايت فروشگاهي را پس از مطالعه اين 20 نكته آغاز كنيد  مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

طراحي وب سايت فروشگاهي را پس از مطالعه اين 20 نكته آغاز كنيد


شايد براي كليه ي ما پيش آمده باشد كه محصولي را در گوگل سرچ كرده و بعداز كليك بر روي يكي‌از حاصل وارد يك سايت فروشگاهي گرديده و بعداز يكسري ثانيه آن را بسته ايم. طراحي سايت در مشهد استدلال آن بديهي ميباشد يا اين كه پباده سازي آن دقت و اعتماد شما‌را جلب نكرده و يا اين كه برعكس، با وجود پباده سازي خوشگل دسترسي هاي وبسايت خوب نبوده و شما متوجه نشده ايد كه در مرحله آن گاه بايستي به كدام نصيب برويد. در اينجا 20 نكته براي فعال سازي دكان اينترنتي به شما نثار مي‌شود كه هم ميتواند براي طراحان سايت فروشگاهي و هم براي اشخاصي كه ايده ي فعال‌سازي دكان اينترنتي را در راز مي پرورانند اثرگذار باشد.1. غربال توليد هانسبتاً هر كالايي ميتواند در رنگ، اندازه و بعد ها متعدد عرضه شود. هم چنين طريق بسته بندي توليدات مغازه آنلاين شما قادر است به طور كادو يا اين كه عادي باشد. در صورتيكه سايت شما يك سيستم بي آلايش و تر و تميز براي غربال توليدات براساس پارامترهاي متفاوت داشته باشد حتي طاقت فرسا پسندترين مشتريان هم از وبسايت شما لذت مي‌برند. براي بدانيد چه پارامترهايي را براي غربال توليدها دكان اينترنتي خويش گزينش نمائيد بي ترديد محرمانه به وبسايت هاي وسيع فروشگاهي و تجارت الكترونيكي مانند آمازون و ebay بزنيد.2. نوار كاوشدر صورتي‌كه به وبسايت آمازون محرمانه بزنيد مسلما مشاهده خواهيد كرد كه نوار جستجوي محصول ها  در بالاي كاغذ تارنما به راحتي در معرض روئت كرد بوده و قابل دسترسي ميباشد. گزينش اين بخش از وبسايت براي قرار دادن نوار كاوش در فيض ي سالها تجربه در مورد تجارت الكترونيكي به دست آمده ميباشد. وقتي كه يك استفاده كننده به وبسايت شما آمده و فرآورده آيتم نظرش را نمي يابد سريعا به تامل يافتن مال از روش نوار كاوش مي افتد و اين به طور كامل طبيعي ميباشد. براين اساس نوار كاوش را اصلا نهفته نكنيد. اما همگي ي اينها با اين فرض ميباشد كه جستجوي وبسايت شما به صدق عمل مي نمايد!3. شرايط جان دار/ناموجود فرآوردهمطمئنا از بينش سئو يعني seo تارنما براي موتورهاي كاوش مانند گوگل و بينگ، حذف يك مال از وبسايت مغازه وقتي كه موجودي آن تمام مي‌شود فعاليت صدق وجود ندارد. ولي از نقطه حيث كسب و عمل آيا نااميد كردن يك مشتري كه محصولي را تعيين كرده و آن را به سبد خريد افزوده با اين پاراگراف ي سرد كه «كالا متبوع شما در دكان جان دار نميباشد» خوب ميباشد؟نهايتا اين مشتري ميباشد كه در قبال خريد به شما پول مي‌دهد خير موتورهاي كاوش؛ به اين ترتيب بخشي از نمايش‌خانه مال را به معلوم كردن حالت موجودي جنس اختصاص دهيد به گونه اي كه تماما قابل مشاهده باشد. همينطور فيلدي با تيتر «به محض جان دار بودن منرا آگاه كن» كنار توليدات ناموجود قرار دهيد.4. تصاويرشايد هيچ كارشناس تجارت الكترونيكي نباشد كه اهميت تصاوير را در دكان اينترنتي پر رنگ نكند. از منظر تجربه كاربري (UX) مغازه اينترنتي، به كار گيري درست از تصاوير يك نكته ي اساسي ميباشد. دقت به‌اين نكته بسيار مهم ميباشد كه مشتريان با ديده خريد مي‌نمايند و اين در يك دكان اينترنتي بسيار حياتي ميباشد زيرا محصول در وبسايت قابل لمس وجود ندارد. با قرار دادن تعدادي عكس حقيقي وواقعي از نماهاي متفاوت و يا اين كه حتي قرار دادن تصاوير سه بعدي و فيلم جنس اذن دهيد مشتريان تصويري حقيقي وواقعي از آن داشته باشند.5. سبد خريددر كل دو گونه از سبد خريد را مي اقتدار پياده سازي كرد. در طرز نخستين هرگاه محصولي به سبد بيش تر مي‌گردد، سبد خريد نمايش داده ميشود البته در نحوه دوم تنها زماني كالا نو بيشتر مي توان به استفاده كننده اطلاع داده مي‌گردد. بدون گونه سبد خريد، قرار دادن آن در جايي كه استفاده كننده به راحتي محتواي آن را ببيند بسيار مهم ميباشد. در بعضا تارنما هاي فروشگاهي زماني كه كاغذ به سمت بالا يا اين كه زير اسكرول مي‌شود، سبد خريد همچنان قابل مشاهده و دسترسي باقي ميماند. نكته قابل توجه اين ميباشد كه مشتري را ناچار نكنيد براي خريد در تارنما شما بيشتراز اندازه تامل نمايد.6. نوار دسترسينوار دسترسي يا اين كه bread crumbs كه در تصوير پايين ميتوانيد آن را ملاحظه كنيد ابزاري بسيار اثر گذار ميباشد كه دسترسي در سرتاسر تارنما را بهبود مي‌بخشد. 


به ويژه هنگامي كه استفاده كننده از روش موتورهاي كاوش به صفحه ها دروني وبسايت مثل كاغذ فرآورده هدايت مي گردد، به راحتي قادر است بعه 2 تا 3 مرحله گذشته رفته و ساختار گونه بندي هاي توليدها را ببيند.7. مگا منومگامنو (mega menu) يك منوي وسيع و بازشونده ميباشد كه مشتمل بر جور بندي ها و زيردسته بندي هاي توليدها و در بعضا دربرگيرنده تصويري مرتبط با مدل بندي بالاسري خويش ميباشد. استعمال از اين قابليت و امكان در وب سايت هاي بزرگي مانند ebay موجب گرديده با وجود تعدد جور بندي ها، دسترسي به توليد ها آسوده شود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۴:۱۰ توسط:عباسي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :